| Narodowy Instytut
|
Roczne uproszczone sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego
| |||||||||
| za rok 2023 | ||||||||||
| • Formularz należy wypełnić w języku polskim; • Sprawozdawca wypełnia tylko przeznaczone dla niego białe pola; • W trakcie wypełniania formularza istnieje możliwość dodawania wierszy oraz zawijania tekstów w polach; • We wszystkich polach, w których nie będą wpisane odpowiednie informacje, należy wstawić pojedynczy znak myślnika (-)
| ||||||||||
| Data zamieszczenia sprawozdania 2024-05-01 | ||||||||||
| I. I. Dane organizacji pożytku publicznego | ||||||||||
| 1. Nazwa organizacji | LUBIŃSKIE STOWARZYSZENIE TWÓRCÓW KULTURY | |||||||||
| 2. Adres siedziby i dane kontaktowe | Kraj POLSKA | Województwo DOLNOŚLĄSKIE | Powiat LUBIŃSKI | |||||||
| Gmina LUBIN | Ulica KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ | Nr domu 6A | Nr lokalu | |||||||
| Miejscowość LUBIN | Kod pocztowy 59-300 | Poczta LUBIN | Nr telefonu 606791824 | |||||||
| Nr faksu | E-mail lstk.lubin@gmail.com | Strona www www.lstk.pl | ||||||||
3. Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym | 2001-12-10 |
| |||||||||
4. Data uzyskania statusu organizacji pożytku publicznego | 2006-05-26 |
| |||||||||
5. Numer REGON | 39094790600000 6. Numer KRS 0000070831 |
| |||||||||
7. Skład organu zarządzającego organizacji (Należy wpisać imiona, nazwiska oraz informacje o funkcji pełnionej przez poszczególnych członków organu zarządzającego) | Imię i nazwisko | Funkcja | Wpisany do KRS |
| |||||||
Wiesław Radojewski | Przewodniczący | TAK |
| ||||||||
Krystyna Dutkiewicz | Wiceprzewodnicząca | TAK |
| ||||||||
Jan Chronowski | Skarbnik | TAK |
| ||||||||
| Elżbieta Jankowska-Ptak | Sekretarz | TAK |
| |||||||
|
|
|
| ||||||||
8. Skład organu kontroli lub nadzoru organizacji (Należy wpisać imiona, nazwiska oraz informacje o funkcji pełnionej przez poszczególnych członków organu kontroli lub nadzoru) | Imię i nazwisko | Funkcja | Wpisany do KRS |
| |||||||
Halina Bolesławska | Przewodnicząca | TAK |
| ||||||||
Mieczysława Bulerska | Członek | TAK |
| ||||||||
Anna Dinaku | Członek | TAK |
| ||||||||
II. Charakterystyka działalności organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym
|
1. Opis działalności pożytku publicznego |
|
Charakterystyka działalności:
Członkowie Stowarzyszenia to przeważnie ludzie wywodzący się ze środowiska górniczego jak również młodzi twórcy naszego regionu pogłębiający swoje pasje i poszukujący nowych inspiracji. Od paru lat stowarzyszenie uczestniczy w różnych akcjach charytatywnych. W roku 2012 twórcy naszego stowarzyszenia przekazali prace na aukcję charytatywną wspierającą lubińskie hospicjum. W 2014 roku za swoje dokonania i działalność Lubińskie Stowarzyszenie Twórców Kultury otrzymało Skrzydła NGO. Stowarzyszenie kontynuowało działania wspierające swoich członków poprzez organizację plenerów, spotkań warsztatowych, jak również było organizatorem wystaw w tym poplenerowych. Przed wszystkimi organizowanymi wystawami odbywały się spotkania tematyczne, które pozwoliły na wymianę doświadczeń, gdyż należy wspomnieć, iż w Stowarzyszeniu występuje tzw. wielopokoleniowość. Dzielenie się swoja wiedzą i pasją z młodymi ludźmi pokazało, jak sztuka może wypełnić ich wolny czas. Szeregi Stowarzyszenia zwiększają się co roku. Tylko w 2023 r. Lubińskie Stowarzyszenie Twórców Kultury zorganizowało 10 wystaw o różnych tematach, ale szczególnie należy przytoczyć dwie wystawy, które znacznie podniosły prestiż artystów. W związku z tym, że rok 2023 był „Rokiem Kopernika” ustanowionym przez Senat RP – zorganizowano wystawę poświęconą Mikołajowi Kopernikowi, która wystawiana była nie tylko w Centrum Kultury MUZA w Lubinie, ale również w Domu Kultury „Kopernik” w Legnicy i w Galerii ARS ET HISTORIA w Bolkowie. Druga sztandarowa wystawa lubińskich artystów była poświęcona naszej znakomitej noblistce - Wisławie Szymborskiej w 100 rocznicę jej urodzin. Wystawę „Obrazy poezją Wisławy Szymborskiej inspirowane”, którą jako konkursową oceniali znakomici znawcy sztuki z Gorzowa Wlkp., Przemyśla i z Warszawy – wystawiono ją na przełomie listopada i grudnia w Centrum Kultury MUZA, a odwiedziło ją ponad 2 tysiące ludzi.
Działalność Zarządu:
Zarząd Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury działał w 4-ro osobowym składzie i realizował określone zadania zgodnie ze statutem. Zarząd występował do jednostek samorządowych w celu uzyskania dotacji - jako uczestnik organizowanych konkursów, jednakże dotację otrzymał jedynie z lokalnego Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego, a ich rozliczenie następowało w ustalonym terminie. W projekcie tym brali udział artyści ze Stowarzyszenia mając przez to możliwość zdobywania doświadczeń, ale także przekazywania ich młodym pokoleniom. Zarząd współpracuje z lokalnymi ośrodkami kultury w Lubinie: Centrum Kultury „MUZA” i Centrum Działań Twórczych, ale wychodzi również na zewnątrz – nawiązując współpracę z innymi ośrodkami kultury: Dom Kultury „Kopernik” w Legnicy czy też Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Bolkowie. Poprzez przygotowanie i udział w wielu wystawach - artyści mieli możliwość promowania Zagłębia Miedziowego w regionie. Promowali również swój wizerunek, otrzymując niejednokrotnie duże uznanie. Zarząd LSTK odbywał cykliczne posiedzenia Zarządu, rozwiązując bieżące problemy, bądź ustalając plany działania. W posiedzeniach tych zawsze uczestniczyła Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej - przez co mogła na bieżąco kontrolować działalność Zarządu, a także występować z głosem doradczym. Zarząd wspomógł swoich członków poprzez rezerwację miejsc, do uczestnictwa w lokalnym festiwalu („Festiwal Sztuk Wszelakich i Rękodzieła”, Festiwal Chleba” itp.). Zarząd w ubiegłym roku zawarł nową umowę z Centrum Działań Twórczych związaną z udostępnieniem pomieszczenia do odbywania cyklicznych Zebrań na zasadzie nieodpłatnego użytkowania. Działalność finansowa odbywała się bezgotówkowo za pośrednictwem konta założonego w Banku SANTANDER. Zarząd sukcesywnie redaguje i prowadzi kronikę. Skutecznie funkcjonuje strona internetowa, gdzie są podawane najważniejsze wydarzenia i informacje dotyczące Stowarzyszenia. www.lstk.pl Prowadzona jest również strona na portalu społecznościowym FACEOBOOK.
|
1.2. Ważniejsze działania twórcze: |
1. Wystawa w Galerii ARS ET HISTORIA w Centrum Kulturalno-Bibliotecznym w Bolkowie
W dniach 24 luty do dnia 27 marca 2023 r. w Galerii ARS ET HISTORIA w Centrum Kulturalno-Bibliotecznym w Bolkowie, prezentowana była wystawa "Życie oczami artystów", na której prezentowane były prace twórcze artystów z Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury. Wystawa cieszyła się ogromnym powodzeniem. gdyż odwiedziło ją kilkaset osób. Podczas uroczystego wernisażu przedstawiono poszczególne grupy artystyczne skupione w Stowarzyszeniu, a dla uświetnienia wieczoru - artyści przygotowali krótki pokaz słowno-muzyczny, na który złożyły się wiersze poetów ze Stowarzyszenia. Na wystawie prezentowane były obrazy malowane na płótnie, głównie wykonane farbami olejnymi i akrylowymi. Były fotografie, oraz wyroby rękodzielnicze, w tym: lalkarstwo, wikliniarstwo, koronkarstwo, biżuteria i ceramika. Nie brakło również obrazów wyszywanych na płótnie.
2. Wystawa promująca zabytki Lubina w Centrum Kultury Muza
Od 1 do 30 czerwca 2023 r. w Centrum Kultury MUZA, była prezentowana wystawa prac malarskich autorstwa członków Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury, będącą owocem pleneru artystycznego, odbytego w dniu 3 września 2022 r. w Parku Kopernika w Lubinie. W tym dniu, w kościele pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Lubinie odbył się maraton organistów, wykonany na nowo odrestaurowanych organach, od wieków będących częścią lubińskiej kultury. Przy dźwiękach majestatycznej, barokowej muzyki, płynącej z głośników w Parku Kopernika, artyści z Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury, obserwując architekturę największego kościoła w Lubinie i z myślą o przekazaniu jego walorów potomnym, utrwalili wiele pięknych elementów tego zabytku na płótnie. Malarze głównie koncentrowali się na uchwyceniu momentu zatrzymanego w czasie. Dzieła te oprócz walorów artystycznych, stały się jednocześnie dokumentem historycznym. Obrazy poza architektonicznymi aspektami, oddają również barwy, kształty i tony otaczającej, wręcz przepięknej przyrody.
3. Plener artystyczny na Ziemi Kłodzkiej
Artyści z Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury w dniach 4 i 5 lipca 2023 r. mieli możliwość podziwiać piękno Sudetów Środkowych, przebywając na plenerze artystycznym, realizując jednocześnie zadanie publiczne, zgodnie z umową zawartą z Gminą Miejską Lubin. Planowanym miejscem pobytu był wspaniały Pensjonat "BUENOS AIRES" w Kudowie Zdrój, a jego okolice porywały twórców do pracy artystycznej. Panorama okalająca Kudowę Zdrój dała artystom natchnienie i wenę twórczą, w wyniku której powstało wiele prac, które zostały udostępnione na wystawie poplenerowej w miesiącu październiku i listopadzie dla lubińskiej społeczności. Zanim jednaj artyści dojechali do Kudowy Zdrój - zatrzymali się w Świdnicy, gdzie mogli podziwiać wspaniałą architekturę Rynku. Ponadto zwiedzili Muzeum Dawnego Kupiectwa, gdzie są wystawione unikalne eksponaty z dawnych czasów. Przejeżdżając przez Kłodzko zwiedzili także Muzeum Ziemi Kłodzkiej, w którym najbardziej zachwyciła fascynująca wystawa zegarów z różnych epok. W drodze powrotnej zwiedzano Sanktuarium Maryjne w Wambierzycach oraz Dawną Kopalnię Węgla Kamiennego w Nowej Rudzie.
4. Letni plener artystyczny wraz z wystawą plenerową w Rewalu
W sierpniu twórcy z Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury udali się do nadmorskiego Rewala, by przez kilka sierpniowych dni zatopić się w marzeniach i twórczo spędzić czas. Tym razem tematem przewodnim było życie i osiągnięcia naszego znakomitego astronoma - Mikołaja Kopernika oraz przestrzeń astronomiczna, na której opierał swoje główne hipotezy. Artyści częściowe dofinansowanie otrzymali w ramach realizacji zadania publicznego, zgodnie z Umową zawartą ze Starostwem Powiatowym w Lubinie. Zajęcia zaczęły się już w pierwszym dniu, gdzie Pani mgr Elżbieta Kochan wygłosiła wykład dotyczący życia Kopernika, nawiązując i zachęcając uczestników do wzięcia udziału w warsztatach interdyscyplinarnych, mających na celu szersze spojrzenie artystów na otaczający nas wszechświat. Było to duże wyzwanie, ale do pokonania. Podczas pobytu na plenerze, twórcy z Lubińskiego Stowarzyszenia Twórców Kultury, poza warsztatami interdyscyplinarnymi wykonali szereg prac artystycznych, głównie związanych z morzem. Tytuł wystawy "Morskie impresje" Właściciele uroczego Pensjonatu "Eurobałtyk", w którym gościli artyści, zezwolili na zaprezentowanie osiągnięć plenerowych na ich terenie. Pomieszczenie wystawowe nie było zbyt duże, jednakże wystawa przyciągała obserwatorów.
5. Wystawa „Mikołaj Kopernik i astronomiczna przestrzeń” w Centrum Kultury MUZA |
1.3. Zasięg terytorialny faktycznie prowadzonej przez organizację działalności pożytku publicznego | □ najbliższe sąsiedztwo (osiedle, dzielnica, sołectwo, wieś, przysiółek) □ gmina □ województwo □ kilka gmin □ kilka województw □ powiat □ cały kraj □ kilka powiatów □ poza granicami kraju | |||||
2. Informacja dotycząca liczby odbiorców działań organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym | ||||||
2.1. Liczba odbiorców działań organizacji
Należy oszacować liczbę odbiorców działań organizacji w okresie sprawozdawczym, w podziale na osoby fizyczne i osoby prawne) | Osoby fizyczne | 2 000 |
| |||
Osoby prawne | 20 | |||||
2.2. Informacje na temat odbiorców innych, niż wymienieni w pkt 2.1., na rzecz których działała organizacja (Np. zwierzęta, zabytki) |
| |||||
3. Informacja dotycząca przedmiotu działalności nieodpłatnej pożytku publicznego organizacji w okresie sprawozdawczym | ||||||
3.1. Organizacja prowadziła działalność nieodpłatną pożytku publicznego | □ Tak □ Nie | |||||
3.2. Należy wskazać nie więcej niż3 najważniejsze, pod względem wielkości wydatkowanych środków, sfery
działalności pożytku publicznego, o których mowa w art. 4 ust. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o
działalności pożytku publicznego /' o wolontariacie, zaczynając od najważniejszej, wraz z odnoszącym się do
nich przedmiotem działalności | ||||||
Lp. | Sfera działalności pożytku publicznego | Przedmiot działalności | Szacunkowe koszty poniesione z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach sfery |
|
kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego | Celem stowarzyszenia jest stworzenie warunków dla rozwoju nieprofesjonalnych twórców, dążenie do powszechnego uznania twórczości robotniczej, jako istotnego nurtu w kulturze narodowej. Członkowie Stowarzyszenia to przeważnie ludzie wywodzący się ze środowiska górniczego będący na emeryturze lub rencie pogłębiający swoje pasje i poszukujący nowych inspiracji. Stowarzyszenie kontynuowało działania wspierające swoich członków poprzez organizację plenerów, spotkań warsztatowych, jak również było organizatorem wystaw w tym poplenerowych. Ponadto stowarzyszenie udziela pomocy zakupując niezbędne materiały i do pracy artystycznej (sztalugi, podobrazia, farby, ramy i oprawy itp.) dla swoich członków, szczególnie dla tych, którzy nie posiadają zasobnych portfeli. Podczas wyjazdów plenerowych uczestnicy mają umożliwiane zwiedzanie muzeów i dofinansowanie do biletów wstępu |
1 302,00 zł |
4. Informacja dotycząca przedmiotu działalności odpłatnej pożytku publicznego organizacji w okresie sprawozdawczym | ||||
4.1. Organizacja prowadziła działalność odpłatną pożytku publicznego | □ Tak □ Nie | |||
4.2. Należy wskazać nie więcej niż3 najważniejsze, pod względem wielkości wydatkowanych środków, sfery działalności pożytku publicznego, o których mowa w art. 4 ust. l ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego /' o wolontariacie ,zaczynając od najważniejszej, wraz z odnoszącym się do nich przedmiotem działalności | ||||
Lp. | Sfera działalności pożytku publicznego | Przedmiot działalności | Szacunkowe koszty poniesione z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach sfery | |
5. Informacja dotycząca działalności gospodarczej organizacji w okresie sprawozdawczym | ||||
5.1. Organizacja prowadziła działalność gospodarczą | □ Tak □ Nie | |||
5.2. Należy podać informację na temat przedmiotu działalności gospodarczej organizacji wraz z opisem tej działalności w okresie sprawozdawczym, a także kodu(-ów) PKD 2007 odpowiadającego tej działalności. Jeżeli organizacja prowadzi więcej niż 3 rodzaje działalności gospodarczej wa klasyfikacji PKD. należy podać informację na temat3 głównych rodzajów działalności (podanie maksymalnie 3 kodów),zaczynając od głównego przedmiotu działalności | ||||
Lp. | Numer Kodu (PKD) | Przedmiot i opis działalności | ||
III. Ogólne informacje o uzyskanych przychodach i poniesionych kosztach w okresie sprawozdawczym | ||||
1. Informacja o przychodach organizacji | ||||
1. Łączna kwota przychodów organizacji ogółem (zgodnie z rachunkiem zysków i strat) | 32 612,00 zł | |||
a) przychody z działalności nieodpłatnej pożytku publicznego | 1 302,00 zł | |||
b) przychody z działalności odpłatnej pożytku publicznego | 0,00 zł | |||
c) przychody z działalności gospodarczej | 0,00 zł | |||
d) pozostałe przychody (w tym przychody finansowe) | 31 310,00 zł | |||
1.2. Łączna kwota dotacji ze źródeł publicznych ogółem | 13 500,00 zł | |||
1.3. Łączna kwota przychodów z darowizn (od osób fizycznych i osób prawnych) ogółem | 15 180,00 zł | |||
2. Informacja o kosztach organizacji | ||||
2.1. Łączna kwota kosztów organizacji ogółem (zgodnie z rachunkiem zysków i strat) | 32 751,05 zł | |||
2.2. Informacja o poniesionych kosztach: | ||||
a) koszty z tytułu prowadzenia nieodpłatnej działalności pożytku publicznego | 1 302,00 zł | |||
b) koszty z tytułu prowadzenia odpłatnej działalności pożytku publicznego | 0,00 zł | |||
c) koszty z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej | 0,00 zł | |||
d) koszty administracyjne | 1 466,42 zł | |||
e) pozostałe koszty (w tym koszty finansowe) | 29 982,63 zł | |||
3. Wynik finansowy na całości działalności organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym
| -139,05 | ||
4. Informacje o uzyskanym przychodzie z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych oraz o poniesionych kosztach z tych środków
| |||
4.1. Przychody z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych
| 1 302,00 zł | ||
4.2. Wysokość kwoty pochodzącej z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych wydatkowanej w okresie sprawozdawczym ogółem
| 1 302,00 zł | ||
4.3. Działania, w ramach których poniesiono koszty ze środków pochodzących z 15% podatku dochodowego od osób fizycznych w okresie sprawozdawczym (w szczególności określone w pkt ll.l.l), oraz kwoty przeznaczone na te działania
| |||
1 | Opłaty wynikające z działań statutowych, szczególnie dla najbiedniejszych członków Stowarzyszenia podczas realizacji zadania statutowego: plener twórczy i wystawa pn. "Mikołaj Kopernik i astronomiczna przestrzeń" oraz zakup niezbędnych materiałów do pleneru „Sudeckie piękno”. | 1 302,00 zł | |
IV. Korzystanie z uprawnień w okresie sprawozdawczym
| |||
1. Organizacja korzystała z następujących zwolnień (Należy wskazać jedną lub więcej pozycji. W przypadku zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych - dodatkowo podać kwotę)
| □ z podatku dochodowego od osób prawnych 0,00 zł □- z podatku od nieruchomości □ z podatku od czynności cywilnoprawnych □ z podatku od towarów i usług □ z opłaty skarbowej □ z opłat sądowych □ z innych zwolnień, jakich: □ nie korzystała
| ||
2. Organizacja korzystała z prawa do nieodpłatnego informowania przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji o prowadzonej działalności nieodpłatnej pożytku publicznego, zgodnie z art. 23a ust. 1 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji | □ Tak □ Nie | ||
3. organizacja korzystała z uprawnienia do nabycia na szczególnych zasadach prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości z zasobu Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, lub zawarła na preferencyjnych warunkach z podmiotami publicznymi umowy użytkowania, najmu, dzierżawy lub użyczenia i przysługuje jej w odniesieniu do tych nieruchomości następujące prawo:
(Należy wskazać jedną lub więcej pozycji) | □ własność □ użytkowanie wieczyste □ najem □ użytkowanie □ użyczenie □ dzierżawa □ nie korzystała | ||
V. Personel organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|
1. Pracownicy oraz osoby zatrudnione na podstawie umowy cywilnoprawnej | |
1.1. Liczba osób zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy (Należy uwzględnić wszystkie osoby zatrudnione w organizacji na podstawie stosunku pracy (etat lub część etatu) w okresie sprawozdawczym, nawet jeżeli obecnie nie są już zatrudnione w organizacji) | 0 osób |
1.2. Przeciętna liczba zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy w przeliczeniu na pełne etaty (Aby określić przeciętne zatrudnienie należy zsumować wszystkie osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy w poszczególnych miesiącach w okresie sprawozdawczym (wraz z ułamkami odpowiadającymi części , np. 0,5 w przypadku osoby zatrudnionej na pół etatu), dodać do siebie sumy zatrudnionych z 12 miesięcy /' podzielić przez 12. Wynik wpisać z dokładnością do 2 miejsca po przecinku) | 0 etatów |
1.3. Liczba osób zatrudnionych w organizacji na podstawie umowy cywilnoprawnej (Jeżeli kilka umów cywilnoprawnych było wykonywanych przez jedną osobę, to dana osoba powinna być policzona tylko raz) | 0 osób |
2. Członkowie
| ||
2.1. Organizacja posiada członków | □ Tak □ Nie
| |
2.2. Liczba członków organizacji wg stanu na ostatni dzień roku sprawozdawczego | 31 osób fizycznych | |
0 osób prawnych | ||
3. Wolontariat w okresie sprawozdawczym | |
3.1. Organizacja korzystała ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy (Zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego /' o wolontariacie, wolontariuszami są osoby wykonujące nieodpłatnie /' dobrowolnie pracę na rzecz organizacji, niezależnie od tego, czy są to osoby niezwiązane z organizacją, członkowie, pracownicy, osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej czy przedstawiciele władz organizacji) | □ Tak □ Nie |
3.2. Liczba wolontariuszy wykonujących świadczenie na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym (Każdy wolontariusz powinien być Uczony tylko raz, niezależnie od liczby świadczeń wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym i czasu pracy) | 15 osób |
VI. Wynagrodzenia w okresie sprawozdawczym | |
1. łączna kwota wynagrodzeń (brutto) wypłaconych przez organizację w okresie sprawozdawczym | 0,00 zł |
a) z tytułu umów o pracę | 0,00 zł |
b) z tytułu umów cywilnoprawnych | 0,00 zł |
2. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej (Aby określić przeciętne miesięczne wynagrodzenie należy: 1. zsumować wszystkie kwoty wynagrodzeń wypłacone w ciągu roku sprawozdawczego (wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie /' inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne); 2. Podzielić zsumowaną kwotę przez 12 (miesięcy) 3. podzielić przez liczbę pracowników) | 0,00 zł |
3. Wysokość najwyższego (jednostkowego) miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikowi organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobie świadczącej usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej | 0,00 zł |
VII. Informacja o działalności zleconej organizacji pożytku publicznego przez organy administracji publicznej w okresie sprawozdawczym | |
1. Organizacja realizowała zadania zlecone przez organy jednostek samorządu terytorialnego | □ Tak □ Nie |
|
2. W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zadania zlecone przez organy administracji rządowej lub państwowe fundusze celowe | □ Tak □ Nie |
VIII. Informacje o kontrolach przeprowadzonych w organizacji przez organy administracji publicznej w okresie sprawozdawczym | ||
L.p.
| Organ kontrolujący | Liczba kontroli 0 |
IX. Dodatkowe informacje (Można wpisać w poniższe pole inne informacje, którymi organizacja chciałoby podzielić się z opinią publiczną) | |||
Stowarzyszenie nie posiada żadnych akcji i innych udziałów w Spółkach. Stowarzyszenie nie jest fundatorem innych stowarzyszeń i fundacji. W roku 2023 nie przeprowadzono żadnych kontroli | |||
Imię i nazwisko osoby upoważnionej lub imiona i nazwiska osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji | Wiesław Radojewski – przewodniczący Krystyna Dutkiewicz - wiceprzewodnicząca | Data wypełnienia sprawozdania | 2024-05-01 |